עורך דין גירושין בתל אביב שמבין אתכם באמת

בשנים האחרונות ישנה עלייה במקרי הגירושין. עורך דין גירושין בתל אביב שנמצא בלב העשייה ומכיר את ההליכים יספק עבורכם את כל מה שאתם צריכים. לא יודעים מה? תמשיכו לקרוא

 

בתל אביב, כמו בערים רבות בארץ וגם בעולם, ישנה עליה במקרי הפניה לעורך דין לענייני גירושין. אין ספק שעורך דין גירושין בתל אביב, אשר חשוף למקרים רבים של אוכלוסייה מגוונת יכול לספק עבורכם מענה מקצועי מלא בתקופה המאתגרת בפניה אתם נצבים. כל מה שאתם צריכים ואפילו לא ידעתם, בכתבה.

 

סטטיסטיקות על גירושין – אז היום

אספנו כמה מספרים מעניינים על המתגרשים בישראל, לפי נתונים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה:

2002 – כ-11,000 מתגרשים

2020 – כ-15,500 מתגרשים

2002 – 8.1 היה שיעור המתגרשים ל-1,000 זוגות נשואים

2020 – 8.5 היה שיעור המתגרשים ל-1,000 זוגות נשואים

2002 – גיל ממוצע לנשים להתגרש היה 37

2020 – גיל ממוצע לנשים להתגרש היה 40

2002 – גיל ממוצע לגברים להתגרש היה 40

2020 – גיל ממוצע לגברים להתגרש היה 43

עורך דין גירושין בתל אביב

עורך דין גירושין בתל אביב – כשהמספרים מדברים

נתונים לא רשמיים שנאספו מצביעים על עלייה בשנתיים האחרונות, במספר הפניות לעורך דין גירושין בתל אביב בשנים האחרונות. ייתכן כי מדובר בגידול האוכלוסייה וייתכן גם כי מדובר בגידול ממשי במקרי הגירושין, במיוחד לאחר תקופת הקורונה שהובילה זוגות רבים אל משברים מהם לא הצליחו להתאושש וכיום עומדים בפני הליך גירושין.

 

כל מה שעורך דין לגירושין יכול לספק לכם

תקופת הפרידה, פירוק הקשר והגירושין היא תקופה מאתגרת. לא פעם, גם מי שפונה לקבלת שירותי עורך דין גירושין בתל אביב, או בכל מקום אחר, לא יודע בדיוק מה עליו לבקש או מה יכול לקבל. חשוב לעשות סדר בדברים. ישנם שני שירותים עיקריים אותם מספק עורך דין גירושין:

  • ניהול התיק – ניהול מקצועי, משפטי ואסטרטגי של תיק הגירושין בערכאות השונות
  • ניסוח הסכם – ניסוח ההסכם המאגד את הסכמות ההליך, מתוך הבנה מלאה של השלכות הסכם זה לטווח הארוך.

 

שירותים נלווים של משרדים מקצועיים

מתוך הבנה של האתגר עמו אתם מתמודדים ישנם משרדי עורכי דין למשפחה אשר מציעים לכם דאגה אחת פחות. לפחות. מדובר במשרדים אשר מאגדים תחתם גם שירותים נלווים להליך הגירושין כמו למשל שירותי חשבונאות, שמאות ועוד. משרד אשר מספק את כל אלו הינו בעל יתרון משמעותי, שכן הידיעה שישנה כתובת אחת למכלול רחב של שירותים במסגרת אותו הליך מקלה מאוד על התהליך עצמו.

 

3 נושאים שחשוב לבדוק אצל כל עורך דין גירושין

  • מקצועיות וניסיון – תחום אחד שהוא למעשה שני דברים שאין להם תחליף. שילוב של ניסיון עשיר וידע מקצועי מספקים עורך דין אשר הופך את ההליך לפשוט ונכון יותר.
  • יחס אישי – בתקופה מאתגרת אין ספק שישנה חשיבות בקבלת יחס אישי. ההליך יכול להיות מקצועי וחשוב לא פחות שיעבור בצורה אנושית.
  • מענה מיידי – קבלת כלים ומידע יעילים ברמת היום-יום הינם מהותיים לצליחת התקופה הקרובה עם כמה שפחות סימני שאלה וכמה שיותר בטחון בדרך.

 

הזמן טס – הגיע הזמן לפנות לעורך דין לגירושין

במקרה שאתם לקראת הליך גירושין, ישנה חשיבות לפניה לסיוע מקצועי של עורך דין גירושין בתל אביב או בכל מקום אחר, בהקדם האפשרי. ככל שתעזרו בשירותים מקצועיים בשלב מוקדם של בתהליך כך תוכלו לעבור אותה בצורה המדויקת ביותר עבורכם, שתיטיב אתכם ועם היקרים לכם ככל שניתן, בטווח הקצר והארוך.

 

משרדנו מדורג ב-Dun’s 100 בין משרדי עורכי הדין המובילים בישראל בתחום דיני המשפחה והירושה לשנת 2022

 

צרו קשר עוד היום כדי שתוכלו לעבור את הליך הגירושין עם עורך דין שמבין אתכם באמת

בן גוריון 11, מגדל ויטה, בני ברק

לקביעת פגישת ייעוץ

Accessibility
×

Shalom!

What legal advice do you need?

× Consultation 24/7